Γιαούρτι και Δίαιτα

Με το γιαούρτι σαν διαιτητικό βοήθημα, δεν είστε αναγκασμένοι να παραιτηθείτε από όλες τις τέρψεις του τραπεζιού προκειμένου να αποβάλετε τα παραπανίσια κιλά. Ένα κύπελλο σκέτο γιαούρτι, φτιαγμένο από μισοαποβουτυρωμένο γάλα, περιείχε 100 - 120 περίπου θερμίδες, έναντι 165 που περιέχει με το πλήρες γάλα, 454 θερμίδες η ξινή κρέμα (αφρόγαλα), 838 η βαριά κρέμα και 1616 η μαγιονέζα.
Ακόμα και το αρωματισμένο γιαούρτι με φρούτα κομπόστας που μπορεί να περιέχει διπλάσιες και πλέον θερμίδες από το σκέτο άπαχο γιαούρτι (η ακριβής ποσότητα θερμίδων ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο και το είδος), είναι πολύ λιγότερο παχυντικό από ίση ποσότητα μηλόπιτας, ή κέικ σοκολάτας, αν και οι άνθρωποι που πραγματικά θέλουν να χάσουν βάρος θα πρέπει να τα αποφεύγουν αυτά.

Ενώ είναι αλήθεια ότι τόσο το σκέτο γιαούρτι όσο και το γάλα έχουν την ίδια θρεπτική αξία και την ίδια ποσότητα θερμίδων, το γιαούρτι είναι περισσότερο ικανοποιητική και χορταστική τροφή - νιώθεις δηλαδή ότι "τρως φαΐ", πράγμα που δε συμβαίνει με το γάλα. Κρίνοντας από τα παραπάνω, η υποκατάσταση των τροφών που έχουν υψηλότερο ποσοστό θερμίδων με γιαούρτι μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τη διατήρηση του βάρους υπό έλεγχο.
Πολλά φαγητά, σερβιρισμένα με γιαούρτι, είναι πραγματικά νοστιμότερα παρά όταν συνοδεύονται από τα παραδοσιακά τους αρτύματα που περιέχουν πάρα πολλές θερμίδες. Για παράδειγμα, δοκιμάστε ψητή πατάτα με γιαούρτι και κρεμμυδάκι, αντί βούτυρο. Ή μήπως δεν είναι πιο δροσιστική η κομπόστα φρούτων όταν την περιχύσετε με γιαούρτι και την πασπαλίσετε με κανέλλα, αντί κρέμας; Επίσης, δεν πρέπει να παραβλέπετε την υγιεινή αξία που έχει το γιαούρτι, που μπορεί να βοηθήσει τόσο στη διατήρηση της υγείας και της ζωτικότητας σας όσο και στη διατήρηση της γραμμής σας.

 

Προηγούμενη Σελίδα        http://yogurt.idx.gr        Προηγούμενη Σελίδα
Advertised by Ati Advertising on www.idx.gr